Sådär ja

Eftersom jag var inne på fel blogg och skulle lägga in en testdesign så har jag nu lyckats radera hela min. 
Så nu är det bara att börja om på ruta ett.. Man ska inte hålla på med sånt här när man är trött!
Ibland älskar jag mig själv <3
 
För övrigt så har jag och Wiggo varit hos Therese och haft "svenska hollywoodfruarkväll" med Therese, Jezzie, Rickard och Amanda. Mycket trevligt! :) Lilleman lider ju inte av brist på uppmärksamhet i det sällskapet iaf! 
Nu blir det pilla med bloggen en stund och sen är det nattinattitajm!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är så grymt duktig! Hur gör du? Betalar du för bloggen? :)

Svar: Tack Matilda! Vad glad jag blir! :) Ja hur jag gör, en header i photoshop sen är det koder för hela slanten för att få som man vill..
Om jag betalar för bloggen? :P (jag är lika trög som alltid och fattar inte)
Novalies Mamma

2013-01-09 @ 00:57:30
URL: http://nittonarochblivandefru.blogg.se
Postat av: Caroline

jag brukar alltid, innan jag pillar med något, kopiera koden till word typ och sen kan jag ju alltid ta tillbaka den... för just detta hände mig några gånger också :P

Svar: Smart! Men alldeles för omständigt haha! Jag har en egen blogg till sånt där jag kan tabba mig hur mycket jag vill utan att det påverkar mig egen.. Kruxet var bara att dom ligger ju under samma "konto" och jag glömde gå in och byta till den andra haha
Novalies Mamma

2013-01-10 @ 20:30:14
URL: http://haljestigs.blogg.se
Postat av: Caroline

Hehe.. Så hade jag också när jag brukade fixa din blogg ju ^^hehe... Ja, den grejen har också hänt mig :P hehe.. mindre kul.

2013-01-11 @ 10:09:23
URL: http://haljestigs.blogg.se
Postat av: Matilda

Åh jag fattar inget om hur man gör sin blogg personlig!
När jag var inne på och skulle ändra bloggen med att man kunde göra egen så var man tvungen att ha premium . :-S

2013-01-11 @ 14:59:09
URL: http://nittonarochblivandefru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback