Racerdop

Det är mycket såhär före jul!
 
Eller njae, jag ska väl inte överdriva för det händer inte mycket precis, denna veckan har jag ju suttit utan bil igen så jag och barnen har bara varit hemma :) 
 
Nu när allt börjar bli som vanligt igen så har jag tänkt att ta tag i det här med Wiggos dop. Det måste göras innan han blir för tjock för dopklänning min lilla tjockispojke <3 
Så idag äntligen fick jag tummen ur röven att ringa till Guds hus för att höra mig för när man kunde ta det. Vi hade tänkt oss i början på mars, men det gick minsann inte.. 
Vi har ju lite krav (<-- läs JAG) så jag fick väl ta vad som blev över i stort sett. Vi vill ju ha samma prälle som med Novalie, jag vill inte ha det under en vanlig gudstjänst och vi ska dessutom låna församlingshemmet efteråt. 
Så det fick bli redan den 3 februari!
 
Nu blev det snabba puckar och fart i Michelles röv, helt plötsligt blev det massor att göra! Framförallt inbjudningskorten var ju en bra idé att börja med så dom kommer iväg så fort som möjligt. 
Och färdiga är dom! 
Vad skulle jag göra utan mitt Photoshop? Jag hinner inte lägga ner massa tid på att klippa och klistra och jag hinner absolut inte skicka efter några, så så fick det bli! Det blev faktiskt ganska fint om jag får säga det själv ;)
Morgondagens uppgift blir att printa ut dom på fotoskrivaren och stoppa ner dom i kuvert, dom får åka med brevduvan på måndag!
 
Nu blir det sängen och se några avsnitt av How i met your mother innan jag slocknar brevid min karl som snarkar så taket lyfter och fönstrena skakar <3
 
Han är ju bra glad den där Wiggo! Om han bara visste vad som komma skall, fast han gillar ju och bada..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback