Lördagsmorgon..

.. och lika pigg som om jag legat i graven! Jag har ju så himla svårt att somna på kvällarna och har blivit en riktig nattuggla.
Nu är klockan 9 och nu ska jag fanimej inte somna om, så det så.

Jag har förresten glömt att berätta en sak! I över en vecka nu har Novalie klarat sig utan tutte :) enda gången hon har nämnt det är om hon vaknat på för att gå upp och kissa och sen ska somna om igen, men hon har kunnat somna om utan! Så nu kan vi kalla henne tuttefri!

Ligger i sängen och ammar Wiggo nu och det är fruktansvärt lockande att skita i att gå upp och somna om.. MEN jag ska ta mig ett bad istället tror jag :)

Godmorgon säger Wiggo, halvt urkrupen sin pyjamas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback