Första dagen på nya året

Det här glömde jag publicera..

Då var det den första januari 2013!
Nyårsafton firades här hemma i lugn och ro med familj och några goda vänner :) först åt vi lite god mat och avslutade med en hallonpannacotta! Vid 20 så spelade vi Bingolotto - Novalie var fortfarande döpigg! Hon fick faktiskt vara uppe så länge hon ville, och hon tog ju chansen! Pigg och glad hela kvällen till raketerna tig slut vid 00.30 - då blev det liv i luckan för att raketerna tog slut. Ungen var skittrött så då blev det sängen!
Jag somnade nog vid 02.30 tror jag..

Att man var seg imorse eller? Novalie sov iaf till 9.30.... En och en halv timme mer än hon brukar?!
Vid 12 gick hon bort till grannen och lekte och när jag tänkte hämta hem henne 3 timmar senare så fick vi både kompis och mamma med oss hem! Novalies kompis kommer nämligen få en lillebror till våren så hon fick med sig lite urvuxna kläder hem :) kompis stannar kvar och lekte och vi får en middagsgäst vid bordet idag! Flickorna tycker det är jättekul!
Åh vad jag älskar att bo såhär! :)

Om inte alltför lång tid blir det sängen för Novalies del för imorgon ska hon och Wiggo till faster Sanna medan mamma och pappa hjälper till och flytta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback