Återigen helg

Nu är det fredag igen, eller efter en koll på klockan kan vi konstatera att det faktiskt är lördag..
Dagen började med att jag sov oförskämt länge! Vid 9-tiden vaknade både Novalie och Wiggo och var hungriga, så upp och servera frukost till den stora Madame och sen lade jag mig och ammade Wiggo i sängen.
När Novalie hade ätit färdigt kom hon upp och la sig i sängen och tittade på Barnkanalen och då somnade jag och Wiggo om, till elva-tiden då Novalie tröttnade på barnprogrammen.. Då först klev vi upp! Vem har sagt att man inte får sova när man har småbarn? ;)
På eftermiddagen åkte vi bort till Kristian och Madeleine i Fagerhult och åt supergod mat och Tom hjälpte dom att sätta lister i sovrummet.
Kvällen avslutades så vackert med en övertrött Novalie!

För övrigt så verkar faktiskt amningsteet funka! Jag har ju den senaste veckan haft lite mindre mat och fått stöta till med ersättning ca 2-3 gånger per dag efter amningen. Men idag har det inte behövts en enda gång!! Sjukt..
Fördelen är att han kräkar i stort sett inngenting när han bara ammar. Troligtvis tål inte hans lilla mage så mycket ersättning..

Dagens bebisoutfit: matchad från topp till tå haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback