Vad fan är det som händer?

För en gång skull fick jag äntligen sova! En hel timme i sträck hade jag sovit när Novalie av någon anledning kommer drullande nerför trappan och ska kissa, hon kissar alltid uppe på natten annars?!
Hon vill att jag ska följa med upp och natta henne och javisst, självklart! Erbjuder handen, men nej då - där kommer psykbrytet som ett brev på posten, det duger inte! Det ska bäras minsann, och nej just nu klarar jag inte att bära nästan 14 kilo uppför trappan.. Hon slängde sig på golvet och bara gapskrek.
Till slut bar Tom upp henne, men det duger ju inte heller för fröken, det ska vara mamma!!
Dom senaste dagarna har varit för jävliga rent ut sagt om man får säga så med massvis såna här utbrott, men klockan ett på natten???

Nu kan jag väl inte sova dom närmsta timmarna är jag rädd för :/
Novalie har tystnat där uppe iaf, det är alltid något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback