Mini-mini-me's rum

Jag sitter och filurar lite jag angående bebisrummet.. Tanken slog mig i fredags när jag gick in i vecka 31 att det inte är så ruskigt lång tid kvar, och det kommer bara skita till så är jag i vecka 38 och bebis kan komma när som! 
Som bekant så har vi ett tänkt bebisrum som är SVART idag, och det vill jag absolut inte ha.
Men nu till den stora frågan, måla eller tapetsera? Och sen det största kruxet, vilken färg? 
Vi tror oss ju veta vilket kön bebis har, men man kan ju trots allt aldrig vara riktigt säker, så jag vill ändå ha en ganska könsneutral färg. Vitt är uteslutet, dels för att resten av huset är vitt och dels för att det är allmänt tråkigt!
Just nu lutar det lite åt en ljus beige..
 
Sen har jag ju en Nalle Puh väggdekoration som ska upp på väggen med så det måste ju passa ihop liksom, så omönstrat blir det ändå! Men vad ska man ha för gardiner då? Haha, ja det här filurandet blir jag lite knasig på snart :) 
Eller om man skulle skita i väggdekorationen och bara göra det mysigt och fint? 
 
Den här har jag liggandes
 
 
Har ni några tips så dela gärna med er! :) 

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Måla! Hade jag fått göra om det här hade jag målat, så tråkigt när flickorna rivit sönder tapeterna i varenda rum och målar du kan du snabbt måla över igen om kidsen får tag på en penna ;)

2012-08-19 @ 23:16:46
URL: http://neccin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback