Löördagkväll

Sådär ja! Nu var det kväll igen! :) jag och Novalie har lördagsmys med godis och Happy feet. Tom är i Sandhem och hjälper till, klubben är arrangörer för ett evangemang med spelningar. Ewa Eastwood skulle spelat ikväll men hon hade visst fått lunginflammation, så det blev Hepstars istället. Det går inte ens att jämföra, men jaja.. Hade jag själv varit piggare och inte haft ont överallt så hade jag med vart upp! Får se när han kommer hem lilla gubben :P


Novalie har hållet igång heeeela dagen idag och lekt med sina kompisar, så hon somnar nog snart <3 kämpigt att ligga på topp haha!
Det underbaraste är när dom har Bobby Car race ute på gården, tänk er ljudet av 4-5 Bobby Cars i full fart! Låter som ett jetplan typ :P


Nehepp nu ska jag se vidare på piggelinerna som Novalie säger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback