Idag är jag en dålig mamma

Har precis hämtat Novalie på dagis och hon vill göra både det ena och det andra, men jag har verkligen ingen energi överhuvudtaget! Allra helst skulle jag vilja lägga mig på soffan och få blunda en stund men det går ju inte heller när hon vill vara ute och leka, då har jag ingen koll. 
Nej idag är det segt vill jag lova! Om 1½ timme kommer Tom hem för första gången med bussen så då tänkte jag att jag skulle lyfta mitt feta arsle ur soffan och gå bort och möta honom, då kan Novalie få cykla med så blir hon glad :) Sen ska det ätas middag och grejer och sen, sen är det kvällen och jag kan få sova lite. Men känner jag mig själv rätt så är jag väl döpigg när kvällen väl kommer och det är dags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback