End of the day

Måste säga att jag har haft en riktigt bra dag, med undantag för lite ont i ryggen på kvällen. Annars har den skött sig bra idag och likaså fötterna. Novalie hade sin första dag på dagis idag efter 7 veckor, gud så hon har längtat! Och ja idag var jag en sån där värdelös mamma som lät henne gå dit fast jag var hemma. Hon kommer fortsätta gå på dagis under tiden jag är sjukskriven, men inte alls i samma omsträckning som vanligt. Hon kommer få börja senare och sluta tidigare. Tom var också hemma idag eftersom han lite oplanerat skjutit 2 dagar på sin semester, så idag har vi (läs Tom) fått massvis med gjort :) det har skruvats byrå och målats vardagsrumsvägg! Imorgon får vi upp fondtapeten där med sen är det klart där iaf! Nästa projekt är tapeter i alla sovrummen och ny golvmatta i badrummet.. Ska ta lite bilder någon dag så får ni se hur vi har det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback