Jag fångade en räv

Hemma igen!
Kvällen har gått bra på jobbet :) Imorgon är det sista jobbkvällen denna veckan innan jag är ledig torsdag och fredag! Iof jobbar jag ju helgen, men jag hoppas och tror att det kommer bli en bra jobbhelg!
Nu är det over and out för en stund men om några timmar vaknar väl Novalie och vill gå upp och se på "bompa".

För övrigt så har jag haft den här sången på skallen hela dagen, och jag har INGEN aning om hur sjutton jag har kommit att tänka på den från första början.. Retligt är det iaf!



Jag skuttar gärna kring i dans
Men jag har tappat takten
Jag ser den inte någonstans
Var katten har jag lagt den?

Åh-Hum vår sång e dum
Den e ju ingenting
Vad gör det om hundra år
När allting kommer kring

Jag fångade en räv en dag
Men räven gled ur näven
Fast lika glad för det e jag
Men gladast e nog räven

Åh-Hum vår sång e dum
Den e ju ingenting
Vad gör det om hundra år
När allting kommer kring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback