Hemma i kojan igen

Sådär ja, nu är vi hemma igen! Det är både skönt men samtidigt väldigt tråkigt för jag saknar ju mamma :/ det värsta är bara att det är så jobbigt att komma hem efter att ha vairt iväg så länge. Det allra tråkigaste alla kategorier är utan tvekan tvätten! Det blev en del trots att jag har tvättat uppe hon mamma med.. Sen att packa upp är ju inte så himla kul det heller. Jag tänkte på en sak innan. När man åker iväg någonstans har man i regel med sig en resväska var. När man kommer hem igen har man med sig sin väska + 35 Icapåsar med grejer. Underligt minsann!
Trevligt har vi haft iaf! Novalies höjdpunkt på resan var nog kvällen med Alexander! :) Alexander är Novalies syssling, dvs min kusins son. Dom var på besök hos min kusins faster som även råkar vara en av mammas bästa kompisar.





''


 


Busungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback