Ut med det gamla, in med det nya!

Morgonen började likadant här hemma som hos alla andra Svenssons med frukost. Efter frukosten blir det ju som bekant DISK. Och inte så lite heller med yoghurt-tallrikar hit och flötiga smörknivar dit.
Eftersom maskinen redan var proppfull med disk så var jag tvungen att plocka ur den innan jag kunde fylla den igen så det var bara att sätta igång. När jag nästan var färdig tittar jag i silen längst ner och hittar 3 små plastbitar! Frågan var jaha, vart fan ska dom här sitta? Luckan till spolglansen har varit trasig några dagar så jag anade att iaf en av dom bitarna hörde till den, dom andra två har jag ingen aning om vart dom kommer från!
Det var droppen, man ska inte behöva pussla ihop diskmaskinen efter varje gång man använt den så det fick bli en tripp till stan idag för att titta på en ny.
Och hem kom vi med en sprillans ny och fin diskmaskin som ska göra det tråkiga jobbet åt mig! Damn den känns bra :)

Nu har vi både ny diskmaskin, och torktumlare och tvättmaskin som är knappt ett år. Så nästa omgång får det väl bli kylen och frysens tur då..



Hej då Whirlpool á la 1834




VÄLKOMMEN Bosch 2011!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med den nya!!! Här bytte vi TVn idag!:=)

2011-07-29 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback