Så var det helg igen

.. och dags för jobb!

Nu har jag haft min mini-helg, jag har varit ledig i 2 dagar! Så nu när det är helg på riktigt är det min tur att åka och jobba.
För övrigt så gick Tom på sin semester idag, den gottegrisen! Så nästa vecka när jag ska upp tidigt på morgonen för att gå till jobbet så ligger helan och halvan fortfarande och sover, usch sånt är det värsta som finns! Kliva upp ur den varma och goa sängen och se att andra får sova..

För övrigt idag så har jag och Novalie varit en stund med Sarah och Hayley. Vi gick en sväng ner till dagis och fick papprena till Fk ifyllda som jag har glömt bort, sen gick vi till lekplatsen och gungade och åkte kana och sen in på Ica och handla en sväng.

Nu under kvällen så har vi grillat med Gynte och Lisa! Det blev lite grillskivor och kyckling med potatissallad :)
Men som sagt, imorgon är det dags för jobb så kvällen blir ung!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 17:13:26
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback