En mysig dag med 2

Idag har jag provat på att vara 2barnförälder till typ tvillingar. Tur att den ena utav dom är en ängel (inte Novalie haha).
Nej då, det har gått bra :) vi har gungat, gått på kort promenad, ätit mellanmål, busat, badat och tömt leksaker över golvet. Jag fick ju då den stora äran att plocka upp, flickorna plockade 2 bitar lego var sen var dom borta..
Vid femtiden kom Sara och Jonny för att hämta Bella. Då passade vi på att äta lite mat och umgås en stund. Under den stunden med 3 barn hann det hända mycket i Gullskog! Alla tre tog sig ett dopp med kläderna på och när jag skulle gå på toaletten så hittade jag dom allihop därinne. Novalie tvättade händerna+överkroppen med tröja under kranen, Arabelle stog med huvudet i papperskorgen och Jadie hängde halvvägs ner i toaletten! Snabba små rackare <3 det var som en sjö i badrummet..



Tom rensar kattlådan.. BAJS BAJS KISS
Är man två år handlar det mesta om kiss och bajs så det här var ju ett drömläge



2 nyfikna tjejer



Sen skulle det målas naglar när tant Lisa var på besök



Och gungas lite, hej vad positiva vi ser ut då..



På promenaden hittade vi en liten mask/larv grej som gick över vägen



Och lite körsbär :)



Här badas det med kläderna på! Jadir klev i med mjukisbyxor, tjocktröja och gympadojor ;)



Barn ÄR roliga!


Det fick summera denna dagen, det har gått i 210 hela dagen! Förutom den stunden på eftermiddagen när jag fick båda två att sova samtidigt. Cred till mig! :D
Nu blir det en dusch och bingen, jag är inte van vid det här..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback