Valborg

Men egentligen, vad är det och fira? För mig är det bara en helt vanlig lördag men som annat folk använder som ursäkt för att supa sig redlösa och däcka i en buske.
Själv har jag jobbat idag och så blir det även imorgon. Jag lär ju garanterat vara snudd på ensam på vägen imorgonbitti! Hade det inte varit för jobbet imorgon och för att dom tänder brasorna så sent så hade nog jag och Novalie gett oss iväg en sväng bara för att hon skulle få se den stora elden, men det får bli nästa år! För övrigt så började det ösregna här för en stund sen och helt ärligt så mådde jag bra när jag tänkte på Sveriges befolkning som får grilla i regnet :D skadeglädje? Ohh ja!!


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Ni får komma upp till oss nästa år och titta när snögubben brinner upp! Här var det helt ok väder, och den stackarn försvann upp i rök i ett nafs! Synd att vi i vanlig ordning glömde kamerad, det hade varit nåt för Novalie att titta på!:=)

2011-04-30 @ 21:48:44
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

visst är dom underbara suck

2011-05-03 @ 18:53:31
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback