Vad ska man säga?

Idag har det varit "ledig dag". Som vanligt har jag haft fullt upp med allt jag inte hinner/orkar göra under veckorna.. Förutom att bara gå hemma och städa så har jag även hunnit med en sväng in till världsmetropolen Habo. Vi tog en sväng till bibblan och lämnade tillbaka en bok och en tripp till apoteket och införskaffade lite piller till min mage. Intressant? Nej inte direkt!
Jo juste, jag köpte lite blommor med :) en bukett tulpaner och påsklilja i kruka! Tänk vad mycket lite blommor kan göra..
Jag har lite filmer jag tänkte jag skulle lägga upp, men det verkar inte vilja sig riktigt så det får bli en annan gång. Istället bjuder jag på lite bilder på den lilla fröken från i eftermiddags. Hon lyckades med några riktigt härliga miner så fort jag tryckte på knappen på kameran! Imorgon blir det jobb på dan, men i helgen SKA jag vara ledig!



(lägg märke till den minimalaste toffs någonsin)









Får man säga att man tycker ens eget barn ser lite sjukt ut? :P

 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad stor hon hon börjar bli! Tycker bilderna är underbara :)

2011-04-06 @ 12:55:29
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Beatrice Bäckstrand

Oj vad hon växer och har förändrats sedan jag såg henne sist :)

2011-04-07 @ 10:34:58
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback