Lördag 2 april 2011

Novalie har däckat i soffan framför något intelligensbefriande barnprogram på barnkanalen. Tom sitter på köksbänken och spelar Harry Potter på mitt gamla GameBoy Color som han hittade vid datorn. Jag har tänkt att sälja det i evigheter men bara inte kommit så längt än..

Själv sitter jag här och ugglar. Ikväll blir det jobb igen, idag med underbaraste Jocke! :)
Jag skulle ju egentligen jobbat dagen idag, men det blev ändringar. Inte konstigt man får stressmage när man aldrig vet hur man ska jobba..

Jag har en plan, men den ska jag inte avslöja nu!
Nu ska jag gosa ner mig brevid Novalie i soffan och räkna ner tills jag måste åka (om ganska exakt 3 timmar)..


Kommentarer
Postat av: The Fashionisto/a

Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2011-04-02 @ 14:00:48
URL: http://thefashionisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback