Grillning, påsk och underbara människor <3

Än en gång har bloggen hamnat lite på efterkälken men jag får skylla på det superfina vädret vi har haft dom senaste dagarna och att jag har haft fullt upp :)

Såhär har det sett ut:
Skärtorsdag - jobb till ett och sen besök av farfar och pappa då vi åt lite gott
Långfredag - jobb till ett och sen grillning med Ulla, Jocke, och Ullas lilla tjej Elin. Tom var nere på stan och levde loppan (det har ju varit motormässan i helgen för den sommissat det)
Påskafton - Tom hittar hem vid 10.20 på förmiddagen, sen bär det av till Mullsjö för lite påskfirande. Novalie fick massor med gott i sitt påskägg, ungen har aldrig suttit stilla så länge på samma ställe.
På kvällen åker jag och Lisa en sväng på stan och kollar läget. På Atollen träffade vi Ellan (damn I miss you!). Efter det blev det övernattning hos Jocke och Lisa.
Påskdagen - Vaknar upp av att en motorcykel gasar på precis brevid huvudkudden, mitt i Huskvarna och detta är jag ju inte direkt van vid. Jag och Jocke smider planer och bestämmer att vi ska grilla hemma hos oss på eftermiddagen/kvällen och åker till Maxi och handlar.
Väl hemma hos oss så ringer Sara och frågar om dom kan komma förbi en sväng, givetvis! Sen kom även Emma och Lisa efter att dom hade slutat :) så det blev massor med underbart folk och god mat!
Annandag påsk - Michelle är helt slut, men drar sig till jobbet på eftermiddagen för att göra några timmar på kvällen. Innan det var vi en sväng på A6 och sen åkte vi upp till Sara och Jonny på berget :)

Nu kör vi en bildbomb istället :)


Veckan tjuvstartades med besök av Lisa och Jocke :) Novalies bästa kompisar!
När Jocke åkte var hon helt förstörd och stod i fönstret och grät lilla skruttan..



Lilla härmis gjorde precis som Jocke!



Sandlådelek!



På långfredagen blev det grillning :)



Lektanten Jocke ubndethåller tjejerna



Sen spårade det ur.... Novalie sa att "alla barnen ska ha hatt"



WONDERFUL! (nej hon är inte pruttfull, hon är helt nykter)

Påskafton glömdes kameran hemma..



På påskdagen hade vi chokladdoppade jordgubbat till efterrätt



Flickorna i det härliga vädret på gräsmattan :)



Novalie och Arabelle delar på en banan i väntan på maten



Kompisar!



Maaat!






Jag bara älskar Emmas min på den här bilden :D



Sen brakade en stol ihop och det var kvällens höjdpunkt! Har inte skrattat så mycket på evigheter!
Så går det när man har gammal plastskit från 1800talets början typ.. Det ÄR lugnt Lisa! :)



Sen fick folket för sig att det skulle lekas Limbo..


Jag insåg precis att Tom inte fastnat på en enda bild :S lustigt..
Nu ska jag bädda rent i sängen, ta en dusch och gå och lägga mig :)

TACK för en underbar helg alla fantastiska människor som jag har förmånen att få känna och umgås med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback