En kväll ute i det friska

Varje morgon man kliver upp kan man trösta sig med att det så småningom kommer en kväll. Om man har tur då och inte blir överkörd av bussen eller dör på ett eller annat vid under dagen.
Idag vill jag lova är kvällen mer än välkommen <3 jag är så galet trött så det är knappt jag vet varken vad jag heter eller var jag bor..
Jag jobbade kvällen igår, och dagen idag - detsamma som alldeles för lite sömn!

Som vanligt är det så mysigt att få komma hem till min fina familj! Novalie satt (tro det eller ej) och tittade på den förbannade musen och lille karl lagade middag (tro det eller ej det med).
Jag gissar på att folk tror på det första men inte på det sista haha.
När klockan började närma sig sju och andra Svenssonfamiljer kryper in i sina stugor så gjorde vi tvärtom, vi gick ut i kvällssolen och gungade och grävde i sandlådan. Novalie är en sån där skogsmulleunge som skulle kunna vara ute 24/7 om hon fick.

Sen gick vi in, duschade, tog på pyjamas, borstade tänderna och sen blev det sängen för mini-me.
Jag gör som henne.



Äntligen kan man leka i "lådan"







Tuttefia..



Novalie hjälper pappa att bära ut trädgårdsmöblerna
(den lilla röda plutten i mitten är Novalie)



En stol i lagom storlek!


Kommentarer
Postat av: jonna

Ja jag vet, det är helt galet! VI betalar för att dom ska ta hand om vårat barn inte betalar vi för att dom inte ska ha tid med barnen!

2011-04-16 @ 22:38:16
URL: http://johannablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback