Vilken helg!

Novalie har ju som sagt varit hos farmor och farfar i helgen så här hemma har det varit "lugnt". Det har iallafall inte varit massa lek och stoj som annars men vi har minsann legat i ändå!
Jag har varit hyffsat pigg i helgen och nu börjar jag bli så rastlös så jag är som en speedad duracellkanin nu känns det som. För att ha något att göra så har vi äntligen kommit till skott i vårt "stora-rum" där det så småningom ska placeras soffgrupp och tv och i den andra delen ska det bli matsal.
Det blev så himla fint! Så ljust och härligt och alldeles fantastisk! :) nu är det bara golvet kvar som ska läggas och Elvis ska beställas, sen ska det köpas lite dekorationer och grejer, men sen så!






Remeber? Såhär såg det ut i somras när alla saker och möbler var utplockade.
Lägg märke till den käcka färgen på väggarna och dom ljusa fläckarna efter tavlorna och bokhyllan..








Såhär ser det ut nu  :) dock ser det mörkare ut än vad det är bara för att jag inte orkar dra upp persiennerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback