Rensning

Det är helt gaaalet vad mycket bebiskläder man har samlat på sig! Jag har under morgonen gått igenom det vi har hemma med tanken att lämna en del av det till secondhand. Sen är det ju mycket kläder som är utlånade lite här och där, men det tar jag när allt är på hemmaplan igen :)
Jag fick iaf ihop en kasse med sånt som jag troligtvis inte kommer använda till nästa bebis heller.
Dessutom gjorde vi upptäckten att Novalie kan ha sina fina snöflingevantar som hon hade förra vintern, jackpot!! Även mössan kan hon nog ha i höst, sånt gillar vi!

Många tycker att secondhand är äckligt och snuskigt och fattigt, men jag tycker det är en jättebra idé! Även om inte just jag gillar dessa kläder så kanske någon annan gör och då behöver man inte slänga!
Sen gillar jag ju tradera med, och det är ju också secondhand, även fast inte många tänker på det på samma sätt bara för att man inte går i en butik utan sitter hemma vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback