Grötig sjukstuga

Jag som preciiis hade börjat friskna till lite fick en redig faceslap i måndags kväll när jag jobbade. Jag började känna mig matt och hängig och hade ont i hela kroppen. När jag väl kom hem sen så var jag helt sänkt trots alvedon-knaprande :( natten var väl sådär lagom kul, jag frös och svettades vartannat.. Men skit samma, nog om mig!

För er som inte har märkt det så är det höst ute nu.. Det är faktiskt ganska fint men fy bubblan så kallt det är, det är till och med dags att skrapa rutorna!
Med kylan så kommer en obligatorisk koll i garderoben och detta gjorde jag igår när jag hade en pigg stund. Till min stora fasa så upptäcker jag att Novalies armar har växt säkert flera centimeter bara på några månader så 4-5 tjocktröjor plockade jag ur hennes garderob och insåg ganska snart att garderoben behövde fyllas på. Sjuk som jag är (buhu synd om mig, haha) så kan jag ju inte ta mig upp till A6 och shoppa så jag tänkte jag skulle ta det över nätet på H&M eller nått. Men gud vad besviken jag blev! Det fanns ju tusan ingenting.. Använder inte barn tjocktröjor alls eller? Vi har ju använt mycket långärmade tunna tröjor, men nu när hon går på dagis och det är skitkallt på morgonen behöver vi lite tjockare med..
Barnet får frysa några dagar till helt enkelt. Haha, nej då hon har allt några stycken kvar :)

Nu ska jag äta min frukost och sen ska jag se om jag orkar hänga upp en tvätt eller om den ska få ligga tills Tom kommer hem..


Mannagrynsgröt och tekaka med skinka och ett glas mjölk.
Och mammas hemmagjorda hallonsylt på gröten :)




Svar på kommentar: Förlååt Anna! Jag ska försöka bättra mig! Jag har haft fullt upp och inte riktigt haft orken att uppdatera, men det är kul att höra att du gillar bloggen! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback