Godmorgon!

Kanske inte så god, men morgon är det iaf.. Jag hörde när jag vaknade hur regnet öste ner utanför och var inte alls sugen på att gå upp. Men jag har grejer som måste göras så det går minsann inte ligga i sängen hela dagen! Till exempel så var jag tvungen att ge mini-grisen frukost och byta en ordentlig bajsblöja som hon producerat under morgonen! Om en halvtimme ska vi åka iväg till dagis och sen ska jag faktiskt åka hem och lägga mig en stund innan jag ska åka. Jag tänkte jag skulle se om jag hinner iväg och prova lite arbetskläder innan jag börjar.
Novalie trivs jättebra på dagis nu när hon är pigg och glad och orkar leka med dom andra barnen :) hon bryr sig varken om att man kommer eller går, hon har fullt upp med sitt.

En vanlig morgon med Novalie..











Himla sötunge. För första gången har jag hört henne sjunga och faktiskt förstått vilken sång det är (förutom imse vimse spindel som jämt går på högvarv).
Hon sjöng bä bä bä lull lull lull.. Det är versionen dom sjunger på dagis med bä bä vita lamm och rulli rulli rull som dom lägger på i slutet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback