Vad ska det bli av denna dagen?

Jag känner att detta inte blir någon höjdrdag..
Först och främst så har ungen lärt sig att ta av blöjan själv. Detta resulterade i att jag vaknade i en enorm kisspöl imorse.. Bäddmadrassen fick ta sig en tur i tvättmaskinen och resårmadrassen fick jag tvätta ren med lite såpa och sen föna den torr med hårtorken. När det väl var avklarat så var det dags för frukost, katterna blev överlyckliga när Novalie häller ut ett glas mjölk över golvet. Klockan är inte ens elva och jag är helt slut och dessutom ska jag jobba ikväll. Dock ska Novalie vara på dagis om 20 minuter, problemet är bara att hon sover som en stock i soffan för tillfället..

Sen har jag hittat en fin bil som jag önskar mig i julklapp :) höhö, drömma går ju.
Nej men ärligt, så fort jag har en fast anställning så ska jag byta min bil för jag är så innerligt trött på den, alltid är det något! Fixar man ett fel så ploppar det upp minst två nya.
Men jag slår vad om att det bara beror på min vanliga otur så nästa ägare har säkert inga problem med den..
En volvo blir det nästa gång iaf! Jag ångrar att vi inte köpte en på en gång istället för opeln.

Ps. Katten har diareé..

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Äntligen går det att kommentera, har försökt i flera veckor men det funkar inte ibland! Jätte otur att vi bor så lång ifrån varandra men tur att du bloggar då jag får följa med lite i er vardag! Jag tänker ofta på dig och tillbaka på tiden då vi umgicks, t.ex på din tjejmiddag och alla kort vi tog! Du var en av dom finaste vänner jag haft faktiskt så det är kul att läsa om ditt liv nu!

Hoppas det ordnar sig med Novalies vikt!

2010-11-04 @ 17:57:30
URL: http://Blogg.Garteus.se
Postat av: Satu & Ögonstenarna

Hehe, vilken dag! Eller morgon ;)

Men nu är det snart helg, då slipper du stressa iväg, hoppas jag? ;)

Visst är det kul när dem lär sig ta av sig blöjan själv....? Hmm.. Vanessa gör också det, så om hon bara har blöjan så får hon ha trosor på sig också. Annars går hon runt med en body! :)



Ska ni hitta på något kul i helgen?

Kram

2010-11-05 @ 12:51:21
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Mamma A

Min underbara dotter hade tagit av sig blöjan och smetat bajs i sängen och på sig själv men är ypperligt glad att hon hade napp i munnen! Nu är det bara att komma ihåg att ha trosor över blöjan:)

2010-11-05 @ 22:26:24
URL: http://angelicalindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback