Bilskrutten

Idag är jag på så otroligt dåligt humör så det finns inte! Det hela började när jag och Novalie skulle åka en snabbis till Habo och köpa sånt där kul man måste en gång i månaden för det var panik här hemma. Jag har packat in unge i bilen och skottat så fint så vi ska komma ut men lik så fan så fastnar jag! Fick ringa till vår underbara granne Ingemar som fick komma och dra loss mig med traktorn, men därefter startade inte bilen jag trodde att batteriet hade sagt upp sig efter mina desperata försök att ta mig loss. Än en gång hjälpte han mig så att bilen startade.
När vi väl hade handlat och varit på bibblan så startade inte bilen igen! Nu var både jag och Novalie trötta, hungriga och kalla. Jag trodde det skulle räcka med startkablar denna gången med men det gjorde det minsann inte.. Som tur var har jag en sån superbra svärfar som skjutsade hem oss till värmen, men kvar står biljäveln i Habo som jag måste få igång till senast på lördag morgon!
Jävla skit, jag är frustrerad.. Undrar hur glad Tom blir?

Här kommer iaf lite bilder från dagarna som gått, vi har ju varit strömlösa m.m så att sitta vid datorn har det inte varit på tal om!


Kvällsmys med mamma och kissen i soffan


Novalie hjälper pappa att lägga golv


Glad skrutt


Tom och Andreas


Novalie tar sig en liten vilopaus


Och täcke med


Novalie har haft en fin toffs idag


Glad skit


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback