Frustration!!

Usch vad ledsen jag blir.. Vi har varit på BVC nu på morgonen och med Novalies vikt händer det ingenting, förutom att det fortsätter gå neråt :( nu har allt stannat av helt på henne, både vikt, längd och huvudomfång..
Vi har fått några extra viktkontroller och sen blir det 1½ års-läkarkontroll i december. Har hon fortfarande inte börjat vända då så blir det tillbaka till barnmottagningen igen. Alla dessa läkarbesök och grejer gör en alldeles matt, jag undrar hur jag ska få det att gå ihop med jobbet. Ett antal gånger har jag fått omboka Novalies besök hos både BVC, läkare och dietist för att det är så svårt med tider, och det känns inte bra det heller för då tar det ännu längre tid innan man får någon hjälp.

En till stor förändring har skett. Nu ska hon inte bara äta glutenfritt utan även laktosfritt för några veckor fram över.. Det är ett himla pusslande det här med maten och det är ju inte precis så fantasin flödar!
Det har med mjölksockret och hennes skadade tarmslemhinna och göra så vi får se om det blir någon förbättring i hennes lilla mage och även förhoppningavis viktuppgången!

Lilla skruttungen har somnat i mitt knä här framför datorn, så jag tror vi tar och förflyttar oss till sängen. Hennes tidiga mornar tar på oss båda, men imorse tog hon sovmorgon ända till halv 6! Det ni ;)

Kommentarer
Postat av: Sarag´h

Oh vad jag är lyckligt lottad att Hayley sover till 10 :D

2010-11-02 @ 13:52:39
Postat av: Anki mamma till Milly

hoppas de blir bätttre av det nu då.. lilla skruttan.

2010-11-03 @ 15:01:36
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & gravid ♥

Usch, stackars Novalie :( Hoppas skruttan blir bättre snart! Tänker på er!

2010-11-15 @ 18:37:05
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback