Dag 1 - Presentation

Vi gör ett försök så får vi se hur det går med det här. Här kommer iaf en liten presentation om mig själv!

Vem är jag då? Jag är en för det mesta glad och trevlig tjej på 21 år, något fet och något finnig men inte tillräckligt ful för att man ska vända sig om efter mig på gatan. Tror jag inte iaf..

Jag har gått omvårdnad på och är där med utbildad undersköterska efter 3 jävliga år på gymnasiet. Sen i mitten av augusti har jag jobbat för ett företag som heter Stormtrivs och bedriver hemtjänst. Här trivs jag otroligt bra och har ofta mycket bra att säga om övriga personalen. Jag har en timanställning men går på schema och hoppas snart på en fast anställning.

Jag bor tillsammans men min sambo och vår supergoa dotter (för det mesta) Novalie som snart blir 1½ år. Vår lilla stuga på 284m2 är belägen på Habos landsbygd, dvs ca 2 mil utanför metropolen Jönköping.
Den lilla stugan förändras succesivt och vi har precis renoverat upp ett rum som ska fungera som vardagsrum/matsal. Näst på tur står hallen - om ett par år.

Mycket just nu kretsar kring målning, tapetsering, jobb, lämna - hämta på dagis och glutenfri mat.
Nu ser jag lite fram emot jul, kanske bara för att jag i skrivande stund är så grymt sugen på julskinka..


Jag och the Mini-Gris


Imorgon Dag 2 - Det här älskar jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback