Bläää

Det blev jobb igår iaf! Jag kunde inte med att vara hemma igen så jag åkte dit, det var galet jobbigt men det gick! Idag tyckte chefen den underbara att jag skulle vara hemma och ta kontakt med vårdcentralen, så det har jag gjort! Jag fick en akuttid idag klockan 10.30. Ska bli spännande att se vad dom säger och om dom kan lista ut varför jag blir sjuk så himla ofta, om det har någon speciell anledning.. Det här är liksom 4:e gången på väldigt kort tid som halsen strular. Jag har inte ätit något ordentligt sen i söndags på dagen för det gör så djävulskt ont att svälja :/ juice har jag levt på, och kräm!

Som om inte det var eländigt nog så har det snöat inatt och det är ruskigt halt ute! Helst skulle jag vilja gå och gräva ner mig känner jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback