Vilken helg!

Jag är helt slut! Denna helgen har verkligen varit intensiv.. Denna vehögen tog oss sammanlagt en och en halv dag att flytta men shit vad bra det blev! Den har ju legat lite knasigt innan och tagit upp jättemycket plats där man nu kan parkera bilen istället :) Strax efter halv tio igårkväll var alla pinnar på sin plats och idag har Tom och pappa täckt den och lagt på grus där den låg innan för det hade blivit jord under och det är nog ingen höjdare att parkera där om det regnat och blivit lerigt  scuba diving

Lillskruttan sover nu och snart är det min tur med! Jag ska nämligen jobba imorgon 7-18! Det är fler timmar än jag jobbat dom senaste 2 månaderna så jag lär vara lite småtrött när jag kommer hem imorgon. Novalie ska under tiden jag och Tom jobbar spendera lite tid med sin faster :) dom ska bland annat hälsa på farmor på jobbet och se hur dom har det! Det kommer hon nog tycka är kul!

Svar till Johanna:
Inbjudningskorten till Novalies kalas är beställda från Fujudirekt.se :) men sen tillkommer ju frakten på 29:- men framkallar man kort och så som jag gjorde så lönar det sig!


Veden är flyttad! Det är ungeför 70 kubikmeter..


Det är en del!


Under veden gömde sig en äcklig padda


Novalie försöker desperat att gömma sitt senaste byte, hudkrämen


Sen försöker hon fly den lilla rackaren med tuben i högsta hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback