Morgonirritation

I brist på annat så sitter jag nu vid datorn. Klockan har hunnit ticka fram till 07.10 och folket sover än. Så jag gick in en sväng på familjeliv och kikade runt lite.
Jag hamnade på en tråd där en frustrerad mamma skrev om sitt barn som absolut inte vill äta och ville ha lite tips på hur hon kan gå till väga.
Som svar på detta hade hon fått av en sur argbigga: "fan vissa här får kämpa hela sitt liv att få en enda barnet men du gnäller här va lycklig vad du har".
Jag fattar inte.. Ja det är synd om henne som inte kan få barn, men vad har det med saken att göra?

Jaja, det ser ut att bli en fin dag iaf :) solen skiner och det är 15 grader!

Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Dessa jävla bitterfitter lyckas alltid titta fram på fl

2010-05-22 @ 10:15:55
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback