Kl 03.00

Jaha, nu sitter jag här för mig själv och klockan är snart 03.00. Det var rätt dumt av mig att sova till 12 idag för nu har jag vänt totalt på dygnet och jag är pigg som bara den! Det lär ju bli superkul till veckan när jag måste gå upp med Novalie på morgonen men jag har bara mig själv att känna!
I brist på annat (sömn) så har jag suttit och kikat runt på facebook och det är ganska kul det med ibland. Jag har till exempel upptäckt att ett ex kompis är kompis med en som vi umgås med nu och denna personen råkar även vara vän med en av mina kompisars storebror! Det är skitkul det här! :D

Jag har under nattens gång även upptäckt att jag börjar bli gammal (eller mogen, det är en smaksak). Vi har blivit bjudna på fest imorgon men jag har inte alls varit sugen på att festa, jag tycker det är rätt mysigt att bara vara hemma. Men nu när jag har suttit och kollat på lite bilder från förr så blir man lite småsugen ändå.. Däremot är jag livrädd för att om jag skulle dricka en droppe alkohol så skulle det nog bli lite knas med tanke på att jag knappt druckit alls sen september 2008 när jag anade att jag var gravid. Jo en cider tog jag på julbordet, och sorgligt men sant så kände jag av den!
Hur som så blir det inget imorgon eftersom vi inte har någon barnvakt! Novalie kommer ju hem imorgon och då vill jag inte skaffa barnvakt det första vi gör när hon varit borta så länge från oss! Om exakt 12 timmar får vi träffa henne igen den lilla godingen! Det är galet vad man kan sakna sitt barn <3





03:38 - NU ska jag lägga mig! ;) det börjar ljusna ute fåglarna börjar kackla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback