Jag blir SÅ förbannad!

Ärligt talat, ibland kan man undra hur folk har fått sina körkort. Kanske i ett cornflakes paket? Var det bara jag som under min körkortsutbildning fick jag lära mig parkera? Jag tar det från början..
Dagen började halv tio då lillfisan vaknade och vi hade planerat att åka till A6 för att köpa ett par nya skor så vi kom iväg runt halv elva eftersom hon alltid lyckas sova så länge när vi har något planerat. Vi hittade ett par jättefina tygskor med kardborreknäppning :)
Innan öppna förskolan så åkte vi upp till Sara och barnen en sväng och hälsade på för dom skulle också med ner till Huskvarna. Vi är där knappt en timme och när jag kommer ut till bilen så är det nån efterbliven jävel som hade parkerat så jäkla nära så jag höll på att inte få in Novalie i bilen. Det stog typ 3 bilar på hela parkeringen men denna bilen skulle stå slickad brevid min.. Suck!
Till slut kom vi iaf in i bilen och ner till öppna förskolan där vi mötte upp Sara och barnen som tog bussen ner, för alla får inte plats i min bil och sen så var jag tvungen att åka tidigare idag. Det var frövånanasvärt mycket folk där och det kryllade av barn på hela golvet, hehe så himla gulligt!
MEN.. när jag kom ner till bilen efter öppna förskolan så är det en till jävel som lyckats parkera sin bil slimmat brevid min och jag var så arg så jag bubblade. Denna gången gick det inte ens att få in Novalie från den sidan utan jag var tvungen att lyfta över henne från förarsidan! Seriöst, vad fan håller folk på med? Är det för trångt så ta en annan parkering!

När vi kom hem så väntade Novalies farmor på henne. Så nu har hon åkt min lilla älskling och det är så tomt här! :/ jag vet att hon har det jättebra men det är jobbigt att inte kunna vara nära henne.. Mammas lilla älskling <3
Jag kan även påpeka att jag rensat ut en hel stor sopsäck med kläder, så om det är någon som vill ha så kom och hämta! Eftersom jag inte kommer bli smalare än på ett tag så behöver det inte ligga i min garderob och ta plats!

God natt! Imorgon är det sovmorgon! Jag tänker inte stiga upp ur sängen en minut innan 12!




Jag lägger till: kom och hämta kläderna! :) påsen är skittung.

Kommentarer
Postat av: LillSarah

Jag kan kolla på kläderna om du vill för jag kommer ju inte precis bli mindre de här två månaderna ^^ Bara till att dumpa dem här ju om du kör igenom Habo :)

2010-05-13 @ 00:37:14
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Lämna lite till mig :) jag har fan tränat idag, inte dåligt det döh så snart ska jag ta mig fan bli smal igen :D

2010-05-13 @ 00:50:34
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback