Hon är hemma!

Äntligen är lillfisen hemma igen och det känns väldigt skönt! Nu slipper vi dessutom sitta helt uttråkade och rastlösa imorgon.
Hon blev så glad när vi kom och skrattade åt allt Tom gjorde och dom busade lite extra. Hon har haft det jättebra hos farmor och farfar och det är skönt att det går bra.

Tom har fått tillåtelse att leka med sina kompisar idag så han är i Gubbhulan på fest med ett gäng vänner. Jag var ju också bjuden men jag stannar hemma med lillfisen så får Tom åka iväg eftersom han inte gör så mycket annars. Men i sommar är det jag som ska till Piren!
Efter att jag och Novalie släppt av Tom så åkte vi hem och hon blev varmt välkomnad av katten och dom mjaude i kör här en stund. Sen tog vi en dusch och bäddade rent i hennes säng. Hon hjälpte nämligen farfar att lägga ut jord på marken till den kommande gräsmattan som ska sås, så en dusch och rena sängkläder var ju kanske inte helt fel :)
Nu ligger den lilla underbara i sin säng och sover så gott!

Jag däremot sitter här och ugglar. Funderar på om jag ska slå mig ner framför tv:n en stund och äta lite ostbågar innan jag lägger mig. Ärligt talat så är det lite småskumt att sitta i detta stora huset nästan helt själv :P
Ute är det kolsvart och ösregnar..
Efter lite övervägande tror jag det blir att somna framför tv:n inatt!

Imorgon ska vi bara mysa :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej !



Allt bra med dig denna dag ? Regnar det hos dig oxå ?



Om du fick välja en produkt helt gratis ifrån Chique.se, vad skulle du välja då ?

Gå in och välja och så talade du om det för mig här :



http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment



Då kan du vinna just precis det du önskar dig!

Lycka till!



Puss o kram !

Sanna

2010-05-16 @ 12:39:50
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Sv: Jo du gör nog det, så som ni babblar med varandra varje dag så är jag förvånad om du inte vet allt haha

2010-05-16 @ 13:13:23
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: ♥KiZnic - BLI VECKANS BLOGGARE♥





Låter som en lyckad kväll och kul det gick så bra =)



Ps. Idag är sista dagen att bli veckans bloggare!



2010-05-16 @ 13:16:45
URL: http://kiznic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback