Döende

Jag känner mig lite smått döende.

Dagen på jobbet gick bra, trots att det blev lite segt och så när man varit där i 11 timmar. Vi har städat lite, varit på Rosen, lagat mat och bakat idag :)

En av anledningarna till att jag inte kunde somna var att min bok tog slut igår! jag somnar alltid med en bok i handen så det var jobbigt att göra det utan. Hur som så hade jag tur att bibblan fortfarande var öppen när jag åkte hem från jobbet. Jag trodde det skulle gå snabbt, men tji fick jag!
I disken på bibblan jobbade världens pratgladaste gubbe! :D han var lite rolig och väldigt trevlig! Han berättade hela sitt liv för mig på 20 minuter! Om hans barn, sin familj, om jobbet m.m.
Jag var iaf ruskigt kissnödig och hade akutbråttom hem men eftersom det drog ut på tiden så var jag tvungen att fråga om dom hade någon toalett att låna. Då sa han gubben i disken att tyvärr så kan jag inte låna ut dom för toaletterna har ingen streckkod på baksidan. Så himla go! Helt döallvarlig var han när han se det med! :P
Jag fick kissa till slut och det var helt underbart! Sen pratade vi en stund till innan jag kunde avsluta på ett snyggt sätt och åka hem!

Jag köpte även ett par leggings till Novalie idag, dock inte i den fula gröna färgen utan svart! Fanns rosa med, men på svart tyg går skiten från knäna att få bort i tvättmaskinen! Hehe. Dom ser inte alls vackr ut på bilden från Lindex hemsida, men det är dom i verkligheten, dom svarta alltså! 

Nu ska jag gå och lägga mig! Inatt får min kära lilla karl tar bustrollet! :)






Förresten så ÄLSKAR jag färgen på dessa turkosa byxor! (kanske bara för att dom inte är rosa?)
Ska nog kanske köpa dom! Härliga nu till våren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback