Bröllopstider

Jag gillar inte sommaren, det är en irriterande tid för då ska alla lyckliga människor gifta sig. Inget ont om lyckliga människor eller bröllop men för oss icke så giftasugna så är det inte så himla kul.
I varenda tidning man läser så finns det minst 4 artiklar om bröllop, dom finaste klänningarna, den bästa maten och dom högsta tårtorna, tips på den bästa bröllopsfesten, dom vackraste ringarna and the list goes on. 
Alltid på sommaren. Dom stackarna som gifter sig på vintern då? Dom får minsann inga suuuperbra tips från alla olika håll utan får helt enkelt nöja sig med det som publicerats sommaren innan..  

Antar att bröllopshysterin är extra stor i år bara för att kronprinsessan och hennes träningssnubbe ska gifta sig. Jag var tvungen att googla lite.. Efter bröllopet kommer han att få den fina titeln Hans Kunglig Höghet Prins Daniel, Hertig av Västergötland.
Ja det var ju snoffsigt och tjusigt.

Jag ska inte gifta mig innan jag fyller 25 hur lycklig jag än är!
Sen är det dyrt minsann! Ett klassiskt svenskt bröllop med allt vad det innebär går i snitt på 120.000 svenska kronor, det är ärligt talat sinnessjukt.

Det var lite kvälssvammel det. Nu ska jag lägga mig, fast jag inte är ett dugg trött! Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback