Booring

Jag tror aldrig att jag och Tom har haft så tråkigt.. Vi bara sitter och väntar på att det ska bli lördag så vi kan hämta hem lillfisan <3

Dagens mest givande konversation:
Tom - Det är fredag idag va?
Jag - Mmm
Tom - Då är det så ska det låta ikväll
Jag - Mmm
Tom - Då har vi iaf nått att göra..
Jag - Mmm, men det är 5 timmar kvar tills det börjar
Tom - Vad ska vi göra tills dess då?
Jag - Vet inte..

Haha mer spännande än såhär verkar det inte bli.



Galet vad jag saknar den lilla rackaren!


Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Åk och hämta henne istället då, dom kan ju ha henne någon annan gång

2010-05-14 @ 16:45:47
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback