Bil bil bil

Idag var det åter igen dax att ta en sväng till besiktningen och det gick väl okej både för min och Toms bil. Det hade kunnat gå bättre, men det hade även kunnat gå åt helvete totalt!
Hur som, jag åkte därifrån med 2 stycken 2:or, den ena var ett läckage i bränslefiltret (förklarar varför det luktata så ruskigt mycket bensin) och den andra var en trasig stötdämpare (som troligtvis förklarar oljudet bilen ger ifrån sig). Detta kalaset slutar på omkring 6-700 kronor. 
Men som sagt, det kunde gått värre! :) 
Jag tyckte förresten inte om gubben som gjorde den. Han klankade ner på pärlan och sa att Opel inte är ett så bra märke, men det är den bästa bilen jag har haft! För jag har ju så många att jämföra med..

Tacka gudarna för skattepengar, me love!! <3 nu kan den förhoppningsvis rulla ett år till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback