Barnmottagningen

Jag är helt slut.

Novalies dåliga humör tar verkligen all min energi jag har så jag orkar ingenting. Egentligen skulle jag behöva städa lite och plocka undan. Klockan är redan halv elva och jag har inte ens klätt på mig eller bäddat sängen.

Hur som, eftersom dom inte svarade på barnmottagningen igår så gjorde jag ett nytt försök idag och kom till slut fram och fick prata med en jättetrevlig sjuksköterska. Enligt henne så har inte remissen från barnakuten kommit än, så om man skulle boka en tid på vanligt vis så var deras första tid i augusti eftersom dom snart går på semester och då får man åka till Hva barnmottagning ist.
Jag berättade för henne hur hon har varit dom senaste dagarna och anledningen till varför vi fick åka till akuten i söndags och sen berättade jag även hur dåligt hon har gått upp i vikt den senaste tiden så hon tyckte till och med att vi behövde en akuttid. Tack gode gud för det för så här kan vi ine ha det längre!
Klockan 13.00 idag ska vi åka ner dit och få träffa en läkare! :)
Även om dom inte kan veta redan idag varför hon är som hon är med maten och magen så känns det iaf skönt att få veta att utredning är igång..

Nu ska jag gå ner och sätta på kaffe för Sanna har köpt med sig frallor hem :)
Skriver ikväll hur det gick hos läkaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback