Tjejkväll

Igår var det tjejkväll och jag skulle för kung och fosterland iväg vare sig jag orkade eller inte.. Jag kände mig superseg ända tills jag började göra mig iordning, då blev jag hur pigg som helst! :)
Innan jag åkte till Jezzie så plockade jag upp Sara i stan så hon slapp ta den äckliga 25:an bussen! Det tyckte jag var snällt..
Jag hade verkligen jättetrevligt och det var så kul att träffa alla igen! Vissa utav oss umgicks ju i perioder dygnet runt innan! Men jag måste erkänna att det kändes lite konstigt ändå.
Ellan du förgyllde kvällen, men för fan för den jävla hästen.. Den har satt sig i huvudet på mig!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var jättekul att ses :D

2010-03-06 @ 17:24:04
URL: http://haljestigs.blogg.se/
Postat av: malin - mamma till nova ♥

söt tjej du har! ser att våra tjejer nästan är lika gamla :)

2010-03-06 @ 20:01:15
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback