Tittut!

Som jag berättat tidigare har Novalie börjat dyka upp på lite olika ställen då och då.. idag kikade hon upp över bordskanten, tittade på mig och asgarvade! Sen satte hon sig ner och gjorde om samma procedur sisådär 10 gånger till och det var lika kul varenda gång!
Det är nog den stunden på dagen jag kommer ihåg att hon faktiskt varit glad! Hon verkar vara inne i en period igen då allt är jobbigt och vill inte heller äta ordentligt.

För övrigt så har jag lagat mat 3 gånger idag.. Först till lunch så lagade jag makaronipudding till mig och Novalie, sen så gjorde jag en omgång med ris och tonfisk till Novalie och sen gjorde jag lasagne som vi åt till middag, och tom fick 2 matlådor och Novalie fick 3 portioner till frysen :)


Mycket spännande det finns på bordet!



Kommentarer
Postat av: Lillsarah

Hon är så söt lillskrutten, var verkligen kul att träffa henne och framför allt dig så klart ^^ Får försöka få in det lite oftare :P

2010-03-02 @ 21:56:35
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ~090723~

Vad duktig du är på att göra mat till Novalie. Jag har börjat mer och mer, men ibland känner jag verkligen inte för att stå vid spisen och då får det bli burkmat åt herrn :)



Vilken fin header du fått till nu! Jättefin juh!

2010-03-04 @ 11:18:32
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback