Surpuppa

Novalie är på dåligt humör idag och är pilligare än nånsin (på sånt hon inte ska pilla på givetvis).
Det knepiga är bara hur tusan jag ska bära mig åt för att få hennne att förstå att man inte ska dra ut kontakter, slicka på tv:n och dra djuren i öronen. Antingen blir hon helt hysterisk eller så skrattar hon bara åt mig skitungen..
Jag vill ju att hon ska kunna få en bra uppfostran, och det är lika bra att börja i tid, för sen kommer det inte gå att ändra med en handvändning. Nu är hon ju iof bara 9½ månad..

Nu sover hon iaf, efter att ha varit vaken i ungefär 2 timmar. Under tiden ska jag packa lite grejer som ska skickas :) När Tom kommer hem sen ska vi åka och handla, dags att fylla på kylen och frysen för det börjar bli tomt!


Så sött hon sover <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback