Mini-me har varit galen!

Jösses vilken morgon säger jag bara! Fröken vaknade 10 minuter innan pappa Rosenberg skulle kliva upp och åka och jobba, det vill säga kvart i 6 imorse.. Lyckades få henne att sova en timme till brevid mig, men sen rullade cirkusen igång.
När hon vaknade var hon på skitkasst humör och skrek bara jag tittade på henne eller tog i henne! Ja jag säger det, hon har verkligen vaknat på helt fel sida idag!
Och vad gör man inte med ett hysteriskt barn? Jo man mutar med majskrok! Och voila så var ungen som förbytt!
Skitglad och på riktigt bushumör och det höll i sig tills hon somnade! Undrar vart hon fått sitt dåliga morgonhumör ifrån?

Sen blev hon trött och ville ha sin snuttefilt :)








Kommentarer
Postat av: partyblöjan

hehe, I know.. :D

2010-03-12 @ 12:24:03
URL: http://partyblojan.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Jag vet PRECIS var morgonhumöret kommit ifrån!:=)

2010-03-16 @ 20:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback