Jag tror jag blir knäpp..

Novalie är som sagt sjuk, och detta håller på och göra mig helt galen.. Jag vet att det inte är hennes fel att hon mår som hon mår, men det hela blir inte bättre av att jag själv mår som om någon kört mig genom en köttkvarn.
Igår var hon trött redan vid halv åtta så vi försökte lägga henne, men hon verkligen vägrade att sova! Då tänkte jag att vi lägger väl om strategin och låter henne vara vaken tills hon inte pallar mer så jag försökte leka lite med henne m.m, men hon bara skrek och vi provade allt möjligt! 
När klockan var strax efter 10 så antar jag att hon somnade av ren utmattning..
Hon vill inte äta heller så jag har en känsla av att hon är hungrig, fast hon inte har någon hungerkänsla. Inte ens den alltid så älskade vällingen går ner :(

Det tar verkligen på krafterna och med ett sjukt barn!
Som tur är har Novalie klarat sig tills nu både med förkylning och feber, så vi får väl tacka för det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback