Grattis älskling!


Födelsedagsbarnen (gammal bild)


Idag har vi haft lite kalas här hemma, Tom och tvillingsyster Sanna fyllde 24 idag :)
Morgonen började rätt slappt men när vi väl satte igång så blev det en hel del gjort! Vi städade hela huset, det vill säga plockade, dammsög, skurade och gjorde rent båda toaletterna! För oss 3 tog detta ungefär 1½ timme, det är ändå 285 kvadratmeter som ska bli rent..
När vi äntligen var klara började jag och Sanna med tacosen, men hoppsan, gurkan hade frusit för det var för kallt i kylen så vi fick ta oss en tripp in till Habo och införskaffa en ny..
Men tillslut var det färdigt och jösses så gott det var! Efteråt blev det daim-tårta!!

Imorgon är det måndag igen.. Det känns som om denna helgen varit så kort bara för att Tom jobbade igår :(
På förmiddagen ska vi ner till BVC på en extra viktkontroll för att se om lillskrutta går upp nått eller om det fortfarande går trögt trots extra smör i maten. När vi är klara där hade jag tänkt att vi skulle gå till bibblan och fixa oss ett lånekort för jag har snart läst ut både mina böcker och de jag lånat av Sara som faller mig i smaken.
Är det fint väder imorgon ställer jag bilen vid bibblan och går bort till BVC, det är ju ändå en liten bit så får vi lite frisk luft :)


Lillskruttan fick gnaga på lite gurka och sallad medan vi andra åt tacos :)
Helt otroligt, hon kan fortfarande ha sin Bamseklänning i strl 62 som hon
fick i doppresent!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback