Falsk marknadsföring

Jag blev riktigt paff när Novalie inte vaknade först klockan var 9.00. Men sen kom jag på det, ahh man ska ju ställa om klockorna! Så egentligen var klockan bara åtta vilket låter mer rimligt när det gäller henne hehe.
När vi alla hade dragit oss upp ur sängen så var det dags för lite frukost innan det var dags att börja förbereda för gästerna som kom 14.00 :) 
Novalie fick också lite macka med skinkost, fast hon redan hade ätit en flaska välling till frukost. Men inte blev det någon dans i matstolen som barnet på reklamen gör. Jag är DJUPT besviken för det hade ju varit lite småkul.. Undrar hur dom reagerar om man ringer och klagar? Det är ju ändå falsk marknadsföring!

Lägg märke till den härliga mackbiten som så fint klistrat sig fast vid Novalies mage!



Älskade unge <3




Kommentarer
Postat av: Satu

Hello! =)

Japp, bilderna är från Handen :-) Dom har byggt om ganska mycket. Har du bott i Jordbro?

Det har jag också gjort =)

Vart bor ni nu?



Ja, jag vart också ganska förvånad att tjejerna sov längre idag, men sen fattade jag att klockorna har dragits fram =) Hehehe....



Hur mår ni annars då?

kramis

2010-03-28 @ 21:49:59
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Beatríce Bäckstrand

Åh vad söt hon är!

Ja, det är ju falsk marknadsföring. Det första jag fick lära mig på textkommunikationen var att man INTE fick ljuga i reklamerna som man ger ut. Ganska många som strider mot den regeln ;P HAHA.

2010-03-29 @ 18:27:41
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback