Det börjar..

.. närma sig slutet på denna dan! (brist på rubrik, ja!)
Novalie har varit mycket piggare under dagen och ligger nu runt 37 i temp så idag är första dagen sen helgen utan febernedsättande, känns skönt!
Jag tror hon kämpar med det sista utav förkylningen nu för hon sov 3 timmar innan på dan och det har hon aldrig gjort innan. Under tiden hon sov satt jag och pillade lite i photoshop (det kassa) och klurade lite på Novalies inbjudningskort till sitt 1-årskalas :) inte alls nöjd med tanke på att jag inte kan skiten så det blir inte som jag vill.. 

Vi hade lite nappkok för att döda lite förkylnings-baskilusker, och jag kunde räkna till 21 nappar. Och då är inte dom som ligger i bilen och på andra konstiga ställen medräknade, galet vad nappar hon har ungen!
Vad äckliga latex-nappar ser ut när man kokat dom..






Kommentarer
Postat av: Niccan

Haha du är som jag, har en halv miljon nappar:-P

2010-03-11 @ 15:54:55
URL: http://niccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback