2015 is gone.

Så var 2015 över. Absolut inte mitt bästa år, men fördelen med det är att 2016 knappar kan bli så mycket sämre. 
 
2015 började med att jag var en aning instabil, varannan vecka med barnen blev varannan helg då deras pappa och hans sambo valde att flytta till en annan kommun. Jag kände då att jag inte hade något kvar i Habo och beslutade att det var bättre att barnen fick en stabil start inför skolan i Mullsjö. Det tog hårdare än vad jag trodde, givetvis visste jag att det skulle bli jobbigt men inte så hemskt! När det beslutet var taget bestämde jag och Fredrik oss för att flytta ihop igen, att sitta med en trea med en hyra på nästan 5000:- samtidigt som Fredrik satt med sin hyra kändes onödigt. Vi beslutade oss för att köpa huset där vi idag trivs jättebra och har hållit på och renoverat och fixat. Även sommaren var en jobbig period när jag var mycket ledsen, kände mig frustrerad och en smula totalt värdelös. 
Men i september vände även det då jag fick en fast tjänst som personlig assistent där jag trivs oerhört bra!
Tiden med barnen är oerhört värdefull och jag värdesätter verkligen dom korta helgerna vi har tillsammans <3
 
2016 ska bli ett bra år! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback