Kanske?

Just nu känns det äntligen som att livet håller på och ordnar upp sig, jag har jobb med fast inkomst och det gör himla mycket för det psykiska välmåendet. Jag har fortfarande ångest för att jag missar så mycket av barnens uppväxt, och det kommer jag troligtvis alltid ha :/ men att ekonomin blir stabilare gör iaf att vi kan hitta på roliga saker istället för att bara sitta hemma och glo den korta stunden dom är hos mig..
Idag är det onsdag och det innebär att det är två dagar kvar tills dom kommer :) i helgen blir det bad på söndag! Lördagen har jag inte planerat något men det får nog bli lek med någon tror jag! Framöver ska det även bli bio, Leos Lekland och Stadsparken!
Längtar! Och om 2 veckor åker vi upp till mamma i Dalarna och går på Kopparbergs marknad. Vi var där förra året och det var jättemysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback