aj.

Sitter på jobbet nu, jag kom för en stund sen. Det är helgens andra och sista jobbpass och jag får nog erkänna att jag nog är lite mör imorgonbitti när jag går av! 
Igåe var det fullt ös. Jag slutade 8.30 och åkte direkt till Huskvarna för att hämta Malte som var hos Sara när jag jobbade och sen hade jag bestämt träff med en tjej i Skillingaryd som eventuellt kommer kunna ha Malte lite när det behövs :) hundarna funkade fint tillsammans och Malte blev kär i hennes tik. Under tiden ringde vi var ute och gick ringde Fredrik och frågade om vi inte skulle gå på marknaden i Skillingaryd och eftersom jag ändå redan var där så kom han och vi gick en sväng. Eftersom det var rätt varmt igår kunde jag inte lämna Malte i bilen så han fick strosa med och det gick förvånansvärt bra faktiskt! 
 
När vi hade traskat igenom marknaden så for vi upp till verkstan för att Fredrik skulle jobba och jag ville inte åka hem och ha tråkigt själv, men när klockan var 16 så drömde jag om att slänga mig i soffan hemma ;)
Sagt och gjort, jag och Malte åkte hem. Men tror ni jag hade ro att lägga mig i soffan då? Nä.. Jag rensade avloppet och hade mig. Fram på kvällen var jag ute och gick med min nyfunna vän Sandra :) jättetrevligt! hon är lätt att prata och skratta med! Efter promenaden råkade det bli pizza från Bettans. 
 
5 timmar efter att jag började skriva inlägget:
Nu ligger jag i sängen på jobbet. Ja vi har ett eget assistensrum som vi vistas i när inte brukaren behöver hjälp för stunden. Än så länge har det varit en lugn dag med lite matlagning och så, och jag hoppas den fortsätter så för herrejävlar, idag är inte ryggen på min sida! Nästan så jag funderar på om jag måste ringa vårdcentralen imorgon? Jag har redan hunnit knapra i mig 3 st 665mg alvedon, vilket innebär att jag bara får ta 3 till idag.. Men dom verkar inte hjälpa som dom brukar :/ enda gången det inte gör ont är när jag ligger raklång, kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback